Thuis dineren op sterrenniveau voor de Hartstichting

*het is helaas niet meer mogelijk om te bestellen*
Topchefs Jonnie Boer, Erik van Loo, Edwin Vinke, Marcel van der Kleijn, Peter Gast en Dennis Huwaë komen in actie voor een culinaire avond op topniveau om geld in te zamelen voor de Hartstichting.

Bestel hier
Wil jij ook zo'n exclusief diner voor een culinaire avond om nooit te vergeten? Bestel hem hier en draag bij aan een gezond hart voor iedereen.

Geniet van dit unieke sterrendiner op een bijzondere locatie; bij je thuis!
Op 25 & 26 juli kun je met jouw gezelschap genieten van een uniek, lekker en gezond diner. Het unieke menu is samengesteld door 6 sterrenchefs en wordt door middel van gemakkelijke instructies afgemaakt door niemand minder dan jijzelf.

De opbrengst van het diner komt ten goede aan de Hartstichting.
Tijdens het Harten Diner wordt er geld opgehaald voor de Hartstichting, vanuit de gedachte: een gezond hart voor iedereen. Er zijn loten verkrijgbaar en tijdens het diner maak je kans op mooie prijzen. Je ontvangt thuis een uitgebreid pakket met het vijfgangendiner dat zoveel mogelijk bereid is. Kies zelf voor het uitbreiden van dit pakket met een bijpassend kaasplankje en/of wijnarrangement. Je zult thuis bij iedere gang nog een aantal kleine handelingen moeten verrichten. Op deze manier behouden we de kwaliteit, én bereid je samen met de chefs het heerlijke diner.

Leverdatum is zaterdag 25 juli, zorg dat je thuis bent!
 Het diner kan door heel Nederland worden bezorgd met uitzondering van de Waddeneilanden!
Bestellen kan tot 21 juli 00:00 uur!
 Er is een gelimiteerd aantal boxen beschikbaar!

Lees meer Lees minder
Bestel hier